From Wai With Lurve
BabyWai Fotopages
By: Baby Wai

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Friday, 30-Jun-2006 18:32 Email | Share | | Bookmark
My Sister....

 
 
 
View all 12 photos...
atang musim gatal kakak aku nak amik gambar pengantin (again!) dengan laki dia. saje je buat tambah koleksi album. penat gak nak buat retouching gambar dia ni... tapi hasilnya.. ntah ek?


Saturday, 24-Jun-2006 18:09 Email | Share | | Bookmark
Wedding - Acong & Maria

Pelamin & hantaran
Bersama kengkawan lepas majlis akad nikah
Maria dihari persandingan
View all 14 photos...
Tarikh bersejarah bagi Acong & Maria... dah kawin dah korang ni. some snaps taken in the ceremony. saje je tak tau nak buat ape kat majlis tuh....


Tuesday, 20-Jun-2006 11:12 Email | Share | | Bookmark
My first wedding photoshoot

Pengantin pompuan pose sblm akad nikah
pengantin lelaki tgh akad
dah akad, baru blh peluk2 sakan...
View all 18 photos...
ari tu kawan aku yg sorang ni mintak aku jadi cameraman untuk majlis perkahwinan dia. so aku dengan rela jhati (rela lah kot..?) terima bende nih. Maka sibuklah aku snap sana snap sini cari pose cantik. akhirnya, setelah siap di"photoshop"kan, inilah hasilnya. amacam?

p/s: aku rasa macam x ok jer...


Thursday, 25-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Nothing to say, just nak letak gambar me & my friend.

Me & kawan baik sehidup semati - emon.
Kitaorang lagi.....
Guess who?
Nie saje je nie, dah lama x update fotopages nih.


Wednesday, 18-May-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Gambar abang rimau...

Abang rimau 1
Abang rimau 2
Abang rimau 3
View all 4 photos...
abang2 rimau....


[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net